Brev:
Urolig ved måltider
9. april 2017
Alder:
6 mdr.
Urolig ved måltider
Kære Helen
Min søn på 6 måneder er gået i gang med at få skemad for en måneds tids siden. Nu spiser han 2 måltider om dagen (grød og grøntsagsmos) det varierer dog gevaldigt hvor meget fra gang til gang. Nogle gange spiser han 1 dl og nogle gange kun et par teskefulde. I den seneste tid virker han meget urolig når han spiser. Han sidder i sin stokke stol og sparker med benene samt pludrer og hviner konstant. Han koncentrerer sig ikke om måltidet. Til sidst er han svedig og helt våd i nakken.
I øvrigt er der meget gang i ham, man jeg undrer mig, hvordan jeg skal tolke det i forbindelse med måltid. Jeg kan ikke sige, at han har vist en særlig begejstring for skemad indtil videre, og tænker, om mon ikke han siger fra på den måde?
Med venlig hilsen
R.